top of page
СТВОРЕННЯ ТА РЕЄСТРАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВА
ТОВ, ФОП, ПП, ПАТ, ТДВ, LLC та інші форми

Досвідчені юристи Подільського юридичного центру допоможуть Вам здійснити реєстрацію Товариства з Обмеженою (ТОВ) або Додатковою Відповідальністю (ТДВ), Приватного Підприємства (ПП), Фермерсько Господарства (ФГ), Акціонерного Товариства (АТ), Громадського Об’єднання (ГО) та Благодійної Організації (БО).

Юридичні послуги з реєстрації підприємства в органах державної влади  (Державна податкова служба, Державна реєстраційна служба, інші державні органи). Команда Подільського Юридичного Центру: 

  • Допоможе визначитись яку організаційно-правову форму обрати.

  • Підготує повний пакет документів, необхідних для реєстрації.

  • Завжди в курсі останніх змін в процедурі реєстрації.

  • Проведе реєстрацію в найкоротші терміни.

  • Надасть подальшу юридичну підтримку підприємства.

Адміністративна практика, яка напрацьована Подільським Юридичним Центром дасть змогу побудувати ефективну юридичну стратегію ведення Вашого бізнесу.

 

Для оптимального вирішення нагальних питань, які постануть перед Вами при реєстрації та веденні юридичної особи, слід записатися на консультацію до наших фахівців.

Окрім цього, на практиці досить часто можна зустріти ситуацію коли є гостра необхідність у юридичному супроводі бізнесу.  

Наші спеціалісти надають широкий спектр послуг, пов’язаних із реєстрацію та супроводом бізнесу не залежно від організаційно-правової форми. 

Для оптимального вирішення нагальних питань, які постануть перед Вами при реєстрації та веденні юридичної особи, слід записатися на консультацію до наших фахівців.

Звертаю Вашу увагу, що консультацію наших спеціалістів по даному питанню є абсолютно безкоштовною, саме тому якщо у Вас є актуальні питання у даній сфері – рекомендуємо терміново звертатися до нас.

ПОСЛУГИ З РЕЄСТРАЦІЇ ТОВ, ТДВ та ПП:

  • консультації стосовно найбільш оптимальної форми організації підприємства;

  • підготовка протоколу загальних зборів засновників Товариства та засновницького договору ПП;

  • підготовка статут Товариства;

  • підготовка структури власності;

  • підбір видів економічної діяльності (КВЕД);

  • підготовка заяви для реєстрації Товариства;

  • державна реєстрація Товариства;

  • виготовлення печатки;

  • допомога у реєстрації платником ПДВ;

  • допомога у реєстрації платником єдиного податку;

  • зміну учасників та розміру їх часток;

  • зміна відомостей про учасників;

  • зміна розміру статутного капіталу Товариства;

  • зміна керівника, директора Товариства;

  • зміна юридичної адреси та місцезнаходження;

  • зміна найменування Товариства;

  • зміна видів економічної діяльності (КВЕД);

  • відкриття та/або закриття філій;

  • юридичний супровід діяльності Товариства.

ПОСЛУГИ З РЕЄСТРАЦІЇ ФОП:

  • консультація, щодо обрання системи оподаткування;

  • консультації з приводу порядку створення ФОП;

  • консультуємо з приводу обрання видів діяльності згідно з КВЕД;

  • оформлення та заповнення реєстраційних карток для реєстраційної служби

  • реєстрація ФОП;

  • реєстрація в податкових органах;

  • організація документообігу ФОП "під ключ";

  • організація бухгалтерського обліку підприємства;

  • юридичний супровід діяльності ФОП.

ПОСЛУГИ З РЕЄСТРАЦІЇ ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ, БЛАГОДІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ФОНДІВ:

  • консультація щодо процесу і нюансів реєстрації;

  • консультація щодо питань, пов'язаних зі створенням громадських організацій/спілок та їх подальшою діяльністю;

  • підготовка протоколу загальних зборів засновників або рішення засновника про створення БО;

  • підготовка статуту благодійної організації/громадського об’єднання;

  • внесення змін до установчих документів;

  • підготовка структури власності;

  • розробка інших установчих документів;

  • оформлення та заповнення заяви про державну реєстрацію;

  • підготовка повного пакету документів для реєстрації;

  • реєстрація благодійного фонду у відповідних державних органах;

  • включення благодійної організації до реєстру неприбуткових установ та організацій (Довідка про неприбутковість з податкової);

  • підготовка грантових проектів;

  • реєстрація підрозділів громадської організації та отримуємо статус Всеукраїнської.

 

ПОСЛУГИ З РЕЄСТРАЦІЇ ФЕРМЕРСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА:

  • консультації стосовно найбільш оптимальної форми організації Господарства (юридична особа або ФОП);

  • консультація, щодо порядку створення та обрання системи оподаткування;

  • підготовка протоколу загальних зборів засновників Господарства та статуту;

  • підготовка договору (декларації) про створення Господарства;

  • підготовка заяви для реєстрації Господарства;

  • внесення змін до установчих документів;

  • допомога в отриманні державних субсидій;

  • підготовка структури власності;

  • підбір видів економічної діяльності (КВЕД);

  • акредитація на митниці;

  • реєстрація платником єдиного податку;

  • реєстрація торговельної марки;

  • отримання ліцензій, дозволів, довідок;

  • розроблення договорів;

  • юридичний супровід діяльності ФГ.

 

ПОСЛУГИ З РЕЄСТРАЦІЇ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА:

  • консультація, в ході якої Ви дізнаєтеся, як проходить відкриття АТ;

  • реєстрація АТ «під ключ»;

  • підготовка рішення зборів засновників про створення акціонерного товариства;

  • підготовка рішення зборів засновників про закрите (приватне) розміщення акцій;

  • підготовка заяви до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку на реєстрацію випуску акцій;

  • подання документів на реєстрацію випуску акцій до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку;

  • укладення з депозитарієм цінних паперів договору про обслуговування емісії акцій або з реєстратором іменних цінних паперів договору про ведення реєстру власників іменних цінних паперів;

  • закрите (приватне) розміщення акцій серед засновників товариства;

  • підготовка рішення установчих зборів АТ результатів емісії акцій та затвердження статуту АТ;

  • підготовка статуту АТ;

  • підбір видів економічної діяльності (КВЕД);

  • реєстрація АТ та його статуту в органах державної реєстрації;

  • реєстрація АТ в податкових органах;

  • підготовка звіту про результати закритого (приватного) розміщення акцій до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку;

  • реєстрація Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку звіту про результати закритого (приватного) розміщення акцій;

  • підготовка документи для отримання міжнародного ідентифікаційного номера для цінних паперів;

  • внесення змін до статуту АТ;

  • підготовка протоколів загальних зборів акціонерів;

  • відкриття та/або закриття філій та представництв;

  • юридичний супровід діяльності АТ.

Вищезазначений перелік послуг Подільського юридичного центру не є вичерпним. Саме тому, якщо Ви хочете отримати більше інформації щодо реєстрації і юридичного супроводу Вашого бізнесу та про те, як наша команда може Вам допомогти - зв’язуйтесь з нами або пишіть у ЧАТ.

bottom of page