Згідно положень Кодексу України про адміністративні правопорушення штраф відповідно до постанови суду про визнання особи винною у вчиненні адміністративного правопорушення, має бути сплачений не пізніш як через п'ятнадцять днів з моменту вручення постанови про накладення штрафу.
Існують декілька варіантів відстрочення виконання постанови суду.
Статтею 301 КУпАП передбачене відстрочення виконання постанови про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу, у порядку, встановленому законом. Спеціального закону з цього приводу немає. Однак відповідно до ст. 33 Закону України "Про виконавче провадження" за наявності обставин, що ускладнюють виконання рішень суду, сторони мають право звернутися до суду, який видав виконавчий документ із заявою про відстрочку виконання рішення. При чому підстави можуть бути різноманітними. Прямо передбачено, що такою вважається навіть перебування у відрядженні. Вважаю, що сюди можна додати й скрутне матеріальне становище, перебування за кордоном, тощо. Суди у більшій частині відстрочують виконання лише на місяць, керуючись частиною 1 ст.301 КУпАП, однак вона не стосується сплати штрафів, а громадських робіт та арештів.
Крім того, апеляційне оскарження постанови про адміністративне правопорушення, до прикладу про притягнення до відповідальності за ст.130 КУпАП, також є своєрідним відстроченням виконання рішення суду, оскільки розгляд може тривати місяцями.
Також слід звернути увагу, що не підлягає виконанню постанова, яка протягом трьох місяців з дня її винесення не була звернута до виконання.
Для більш детальної та індивідуальної консультації ми будемо раді з Вами поспілкуватися засобами зв'язку, які зазначені тут.